tisdag 8 februari 2011

Vilket glapp :)

Här uppdateras det flitigt. Eller??

Dagarna bara springer iväg och jag har svårt att hinna med allt som jag skulle vilja. Jag har höga ambitioner men ack ack :D

Jag har iallafall hunnit med ett Ikea besök med Mamma i lördags. Fick uppdatera hemmet En aning, alltid lika trevligt! Sen vart det middag och melodifestival hos Eiengårds.
Snälla A-K bjöd på middag, UNDERBART!
Hatar att laga mat nu för tiden, har ingen ro till det. Finns så mycket annat som jag hellre gör när man får ett par minuter över. men tyvär ÄTA BÖR MAN annars dör man. Önskar att det bara kunde vara en hobby :P

I söndags försökte jag hinna med att baka lite då min farbröder kom på besök. De har inte träffat Älsko.
Vid ett tillfälle stod det TIO pers och stirra på honom under tystnad. Han kollade runt sen började underläppen darra och han börja grina. Stackars barn :) Vilken press!
På söndagkväll började R gnälla, CHOCK! Han brukar inte vara på det viset om han inte är hungrig!
Jag och Emil stod nästan handfallna.. Sen dess har han inte slutat. Han vill bli buren hela tiden och bara vara nära nära. Har kikat urnt lite och det verkar vara en "utvecklingsfas" då kan de bli väldigt gnälliga och villja ha massor av närhet. Han ville inte somna om efter nattmatningen, så efter det sov han på min mage.
Med andra ord, har inte sovit så himla gott i natt :) Huvudsaken är att R har det!
Bara det inte blir fler nätter!!!
Tussie och Freddie var här en sväng igår också :D

Idag var vi till bvc på Läkarkontroll, Allt var frid och fröjd ett tag. Han väger numer 5570 kg och är 59.5 cm lång. STOR KILLE :D
 MEN för det kommer ett MEN. är sååååå jävla less på dessa MEN.
Han hade ett blåsljud på hjärtat, gaaaaaah.
Behöver inte vara någon fara men ändå. Fy fan säger jag bara. Nu får det fan vara nog med att ränna på sjukhuset. Vi vill vara friska och krya nu. Vi har haft våran beskärda del av skit, back off liksom!
Det vart en remiss och uppföljning hos kardiolgen så nu väntar vi på de tiderna.
Fick tiderna för min operation idag, och jag ber till gud att det inte kommer krocka med hans.
Jag suckade djupt först när jag öppnade mitt kuvert, ser 17 februari med svarta bokstäver.
På Farfars begravning, nej nej nej. Läste sedan vidare och såg att det bara var inskrivningsdagen då. Operationen var inte förns 24 och 25. Tur där, lättare att flytta på inskrivningen än själva operationen.

Men som sagt det finns många datum att krocka med nu, eftersom de skulle fixa tid hos kardiolgen snarast!

Så mycket skiit och läkar besök har det varit.

kvar på bb extra med den skiten i 6 dgr,
R till uroterapeuten.
R en gång i veckan till bvc för viktkontroll.
Jag till mvc
Jag till husläkaren
Jag inlagd 3 dagar
R läkarkontroll
R kardiologen
Jag operation
gaaaaaaaah, han är bara 7 veckor!!!

R har kanske redan en operation framför sig också angående testiklarna!

+ Farfars bortgång också, som jag knappt hunnit tänka på!

nej nu får det fan vara noooog!

Idag hann vi träffa Madde&Emelie och mamma en sväng iallafall, sånt gillas :D
Det är sånna trevliga saker man vill göra, inte springa på sjukhuset!

Slänger in ett gäng bilder imorgon. för nu är jag trött som fan själv!

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar