onsdag 9 februari 2011

Kvällspasset ;)

R körde att ett kvällspass idag!!!
Han börjar bli riktigt hajj på det där med att hålla upp sitt stooora huvud nu, hehe!
Ruuuligt hade han med, synd bara att han hinner reagera på blixten när man ska ta kort.
Jag är sån urusel fotograf dessutom :/







Haha, lite lätt uttråkad av allt fotograferande kanske ;)
Kan inte förstå att han bara har funnits i drygt 7 veckor.
Känns som om han har varit hos oss i all evighet.
Svårt att tänka att han inte fanns innan...
Förstår inte hur vi kunde leva utan honom ??
Vad gjorde vi?

Idag har träffat Emelie och Maria.
Vi tog en vända på stan och införskaffa sig lite förnödenheter.
Njöt liiiiite av solen innan vi frös ihjäl, hehe!

Har dessutom ÅKT KOMMUNALT.
Fy Fan säger jag bara, inte min grejj det där.
Stå och vänta på nån gammal bussjävel som behagar att dyka upp med jämna mellanrum.
dessutom verkar den stora hobbyn hos chaufförena vara, gasa-bromsa-gasa-bromsa.

Nej tacka FAN för att virra omkring i en kvart och leta parkeringsplats och gå en jävla bit iallfall.
betala en sjuhelvettes jävla dyr p-biljett. Komma försent och få böter på en 350 extra.
JA JAG FÖREDRAR DET. Får åtminstone åka när jag vill :)
Tur att jag bor på landet så att ingen kan blama mig!

BTW, idag när jag kom hem åkandes i min VARMA mysiga bil från Emelie.
Så kommer min "granne" (landet mått) springandes med sin barnvagn.
Hon fick barn 1 januari.
JAHA, hur jääävla bra kändes det liksom!
MEN vet ni vad det värsta är, människan sprang VÄSTERÅKER RUNT.
För er som inte vet det är det 7 km.
Men gå och dö, hon får ju oss latmaskar som fortfarande
skyller på att vi är nyförlösta att verka som ett skämt.
Dessutom vet jag att det inte är första gången,
men när jag hörde det då tänkte jag att det
kanske var nån amningspsykos som kanske skulle gå över.
eller hoppades!
Nej nej, jag är int Bitter!
KUL FÖR HENNE att hon mår bra och ser ut som beach 2011 vore imorgon!

En annan stod och skakade på magen som hängde
utanför brallorna idag i provhytten. HAHA!

En rolig dialog när jag kom hem

Jag- hur långt är det till björks korset?
E- ja lite mindre än 2 km
Jag- jaha
E-vadårå?
Jag- tänkte att jag skulle gå upp dit och lägga lite brev på lådan imorgon.
E- varför då?
Jag- Nää, tänkte vara lite duktig. måste få iväg brevet till skatte myndigheten också.
E- (världens blick) Mötte du hon som var ute och sprang med barnvagnen eller???
Jag- Fan, såg du också henne!

Ni fattar, SÄMST!

suck, det blir lite schweizernöt till tröst!
Min nya ursäkt ska bli att jag ska ju opereras snart,
den med precis fått barn är ju inte godkänd längre!

Ja jag är såå avundsjuk på hennes hurtighet. Skulle också vilja vara så ambitiös.
Men man behöver ju inte överdriva!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar