onsdag 16 februari 2011

Efterkontroll- då tror ju man att man ska kolla hugget eller?
Nej du vet att det gjorde vi INTE ???
Vi snacka lite goja bara, först gick jag igenom min förlossning sen gav hon mig facit via journalen.
Konstigt hur tidsuppfattningen försvinner alltså :D
Men den ska jag gå in och beställa hem från akademiska, så vi inte glömmer!

Sen vart det fika hos Tussie, trevligt värre!
Besöket hos bvc gick kanon bra, lilla tjockisen vägde 5920 g OMG
vi var ju där förra veckan då vägde han 5570 g ju!!!
Men hejja hejja, rullar fram snart :D
Mamma skulle ta och kolla hur mycket jag vägde när jag var 2 månader, så man kan jämföra.
Men stor är han minsann!! 60 cm låg också!!

 Vi fick ju svar på att det ÄR MAGEN som molar på kvällarna på stackarn, vems mage skulle inte tjorva om man ökade i den farten!!! typ som om vi skulle gå upp 10 kg på en vecka ;) HJÄLP!

Imorgon blir det begravning för farfar.. Ralf får följa med mig. Emil får ju vara hemma från jobbet väldigt mycket ändå med alla undersökningar, operationer och sånt. Jag tror de flesta i släkten är nöjda med det beslutet eftersom de får träffa honom en extra gång.

Nu ska jag göra lite mat till mig själv, R går upp och jag går ner ;)
Inte många kg kvar nu, wiiiihooo!

1 kommentar:

  1. Hej där:) Nej nu är det verkligen JÄTTE nära. Härligt och skrämmande på samma gång... Men nu är jag bra less på att känna mig som en svälld flodhäst, haha. Kommer gråta om jag går över tiden! haha

    Jag ska hyra en TENS via nå ställe i svartbäcken... Kommer inte ihåg vad det hette. 100kr/vecka så det var ju överkomligt:) Men du tyckte du hade användning av den iaf under förlossningen?

    Men du jag trodde me de kikade efter "där nere" på efterkontrollen... Har för mig att min bm sa det iaf. Men annars då... Hur känns det nu efter förlossning och så?? Blöder man låång tid efter? Läste att man kunde gör det upp till 12 veckor efter:O Snacka om kroppen tar igen sig efter de månader man har sluppit de dagarna:S

    SvaraRadera