torsdag 1 mars 2012

Promenad

Vi tog en speciell liten promenad idag :) Barnen fick åka skrinda (eller vad det heter).





Det var väldigt spännande när vi gick. Så fort vi stod stilla i tio sekunder så var det icke roligt.
Inte lika lättroade nu för tiden tycker ja :)
Sen tröck vi ner dom i våran badbalja också. Gullungarna :)
Det vart lite trångt men också lite konstigt och spännande.
Clara var bra less på Ralf på eftermiddagen. Vad hon än tar upp så är han där och sliter det ur händerna på henne.
Jag var också less på att säga åt honom hela tiden. Mitt, mitt, mitt snurrar i hans huvud.
När han tog en vilopaus med mig i gungstolen gick Clara in i hans rum och han blev vannsinnig. Han klarar inte av det.
Vad gör man åt detta?
Skulle han gå utan blöja skulle han garanterat gå runt och pinka revir, hehe!!
Men hjälp mig, är detta en fas eller är Ralf bara extrem? Hoppas för guds skull att det släpper lite för han har ju inte heller kul för han måste hålla koll på att han har allt hela tiden..

Han deckade som vanligt utan ett pip efter en dag i FULL speed.
Eftermiddagslur är överskattat :)



Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar