fredag 16 mars 2012

Dagens...

... Bilder kommer här.





Ralf testar fåtöljen i väntrummet.










Fika på fågelsången.









Bus i stadsparken. Vinterjackan låg kvar i bilen så det fick en snabbvisit. Som tur var hade vi åkpåsen i vagnen.















Vi gungade där också. Ralf skrattade så han skrek. Längesen vi gungade nu. Grannens gunga har blåst sönder.
Så vi åkte sen och kikade på gungställningar och hittade de bästa på bauhaus. Men fick inte med oss nån i bilen.
Plus att jag tyckte att Emil kunde använda sina snickarkunskaper till att skapa något istället.
Spara in en liten slant :)

Köpte iaf en gunga som vi hängde under taket på farstukvisten så länge.
Ralf tyckte detta var otroligt spännande och skrattade minst lika mkt. Kittlades nog i magen :)

Men nu är ongen så snorig kan jag meddela. Men det var ju väntat. Många har varit förkylda runt om oss och lite lite kläder idag :/ ajjabajja!!



-Från min iphone!!

2 kommentarer:

  1. Länge sedan jag var in nu så
    Nu har jag lite att läsa :)! Ge finaste R en stor kram! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja gör det :)
    Krama fina Hertis från oss också!!
    Längesen nu :/
    Allt bra?

    SvaraRadera