måndag 12 mars 2012

Måndags gäster

Har haft fina damer på besök :)





Ser det ut som vi bor precis vi sjön?? En jävligt vårig sjö är det, när sommaren kommer är den puts väck :)

Apropå puts.. Lyckades putsa 3 fönster imorse. Jävlarr vilken skillnad. Såg inte ut igår :/

Idag har vi suttit ute och njutit av solen. Så skönt att våren är här.
Ralf tycker det är asbra att slippa vinterjackan. Lättare att knalla omkring då. Han börjar få till det när det gäller att gå i skor också. Lite snubbligt fortfarande..

Har försökt städa lite idag. Men efter Ralfs måltider så får jag börja om från början. Gubben klev dessutom in med han av sågspån. KUL!! Det blir ju han som får dammsuga om kan jag meddela.

Nu är alla trötta men glada.
Emil håller på att bli sjuk, kul! Får se om det drabbar oss andra. Har ju vait frisk i en månad snart. Rekord!!





Osammanhängade drabbel som vanligt. Men tror jag ska ta en tupplur jag med :)


-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar