onsdag 7 mars 2012

Onsdag

Idag hängde vi lite med Clara, Emelie och Camilla.
Röj som vanligt med minihulliganen :)

Blir faktiskt ett samtal till hjärtis imorgon. Ralf har blivit flåsig och rosslar på in andningen igen. Han kommer hööööögt upp i varv och är svår att lugna.
Detta har alltid varit typiskt för när han har blivit sämre.
Vi har ignorerat detta ett tag eftersom det Ska ju inte vara nått.
Oddsen för att han ska bli sämre är ju minimala. Men beslöt idag att jag ska ringa och be dem kolla. Vi har ju gjort 15 ultraljud förut varför inte 16..
Kan ju vara medicinen, han äter ju blodförtunnande fortfarande. Finns ju en del biverkningar.
Kollar de hjärtat och allt är bra kanske vi kan gå av medicinen.
Man kan inte veta förns man kollat helt enkelt.






Känns som det var ett halv år sen han opererades men det är mindre än 2 månader sen. Man förtränger det och det blir mer avlägset i hjärnan på nå vis.

Nog om det...

Imorgon vill vi hitta på nå kul.
Som vanligt!! Men vet icke vad. Kanske åker in till öppis bara en stund. Har lust att baka också.
Det jag borde göra är att köpa presenter. 30 års fest på lördag och 1 års kalas på söndag.
Motpolerna, hehe!!
Men vad vet jag inte!! Borde engagera mig snarast!!
1 års present känns lätt men va köper man i 30 års present??
Vad ska jag ha på mig?
Är det snart lördag?

Ps. Jag vill sova i tre dagar. Är så trött. Vart en power nap idag också på 2 timmar. Vad händer?




-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar