onsdag 14 mars 2012

Mitt inlägg från igår kväll försvann ut till intet. Vet inte vart det tog vägen. Vart kan det ta vägen?

Haha, djungelns drottning såg jag en minut av nu. Haha, ett skämt!
Fashion baloo, KUUL!!!!!
Not!!

Vill bara slå ett slag för bolandscity. Folktomt, hm,cubus, lindex, espresso house, gratis toalett, mataffär, apotek, din sko, babyproffsen, barnvagnsvänligt..
Vad mer kan man begära?
Om man inte ska djävulsshoppa utan mer "mys" titta/fika.
Såå jävla perfekt!!
Iaf för oss med bil..
Minialternativet till gränby :)

det största minuset är ju att man suktar efter all inredningen på över våningen. Min plånbok tillåter mig inte ens att gå upp för trappen ;)

Shitshit!!

Där har jag varit idag iaf.
På bolandcity :) med Emelie.

Inga mer detaljer att förtälja tyvär.
Eller jo. Min bil är i tattarhelvettet just nu pga min djävulska sambo.
Jag har 250 tomma ölburkar som skramlar omkring i bakluckan + en motorsåg. Det är ju bra PINIGT att ta ut vagnen in public. Ramlar burkar hej vilt och ser allmänt ut som största alkismorsan ;)

Omröstning.

1. Ska jag samla ihop och gå och panta burkarna och rädda mitt eget anseende? Ta pantkvittot och handla lösgodis för. Samt lägga in motorsågen i garaget för rengöring.

2. Vänta tills Emil tar tag i detta kaos han ställt till med. Kan ta ÅR och många pinsamma situationer kan uppstå. Kommer förmodligen få sälja bilen exklusive Pant. Motorsågen kommer dock försvinna i helgen.


3. Samla ihop alla burkar och slänga ner i hans bagagelucka, ställa hans bil bredvid en gran som jag sen sågar ner med motorsågen och ser till att bilen blir pannkaka. Hämnden är ljuv!

Ni har mitt och burkarnas öde i era händr :)

-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar