lördag 31 mars 2012

Dagarna går fort.

Har lunchat med några morsor.
Checkat in hos mor och far.
Checkat ut också ;)
Ralf var kvar hos mamma medan jag och pappa åkte hem hit och kaklade fördig väggarna i badrummet.
Hoppas Emil blir glad!!
Lekt med grannungarna.
Nu sover Ralf Och jag har slagit ner arslet på soffan.
Kikar på gladiatorerna och pillar navelludd. Trevlig lördagkväll.
Imorgon kommer pappan hem.
Skönt :)

Hänt mkt i Dublin.
De har haft inbrott på hotellrummet, Emil låg och sov i deras rum så han klarade sig.
Men några andra vart av med pass, bilnycklar, ipad, flygbiljetter..Kul!!
vissa har fylletatuerat sig.
Supit och levt som de var femton igen ;)
Det är den infon jag fått på telefon, kände att jag inte ville veta mer. Hehe!!
Känns som ett glatt gäng på 18 år och inte 30+. Må de slippa fyllceller och andra olagligheter bara. De har levt rövare så att det räcker för resten av året iaf ;)

Nej, hej hopp!!





-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar