fredag 9 mars 2012

Friday baby

Jag och Ralf klev på bussen 10,25 på fm. Blev tvugna att byta i ramsta annars var det spännande att åka buss tyckte Ralf. Kikade ut genom fönstret och flirtade med några tanter :)





Sen blev det en lunch på espresso house med Tussielainen. Även Maria en snabbis :)

Vi drog oss vidare till Vincent shoestore som jag har hört ska vara de bästa när det gäller barn skor. Ralf vänsterfot ponerar extra mkt så jag kände att jag vill att han ska ha bra skor som inte förvärrar det. Asbra service, de mätte, klämde, kände och det stod mellan en kavat sko eller vincents egna. Blev den sist nämnda eftersom den hade en hålfotskudde och var nättare.
Ralf gick ut från affären med skorna på och kassen i handen.
Stolt som en tupp!









Sen somnade han som en stock i vagnen, pep till en gång bara.
Det hör inte till vanligheten.
Jag passade på att fixa presenterna och åkte hem till tussie för att vänta på Emil.
Ralf vaknade inte förns vi klev innanför dörren där.
En till busstur på samma dag, Rekord!!

Vid fyra så kom jag på att det var ju idag det var "mammor på stan" satan i gatan vad det inte fanns med i planeringen. Emil hämtade oss vid halv fem och var tvungen att åka till bauhaus för att handla lite elprylar tills imorn.
Kände stressen och bangade.
Jag bara orkade inte krångla och stressa. Vi ska dessutom på 30 års galej imorn och ville ha en mysig familjekväll istället.
Vi körde en Romantisk köttbulle middag på Ikea, deluxe!!
Alla blev mätta och glada iaf :)
Sjukt ju 68 spänn inkl. Kaffe för alla tre! Tack Ingvar, hehe!!









Ralf gömde sin nappflaska och jag inser nu när jag lägger upp korten att den ligger kvar där.
Skit!!



Nu sitter jag och smäller i mig en ostbåge påse, mohaha!
Denna vecka har jag varit ett sockermonster. Sjukt!!
Har skött mig jätte bra senaste månaden men shit pommes vilket bakslag :/ skyller på RÖD vecka.
Nästa vecka blir det back on track!!

Happy freaky friday därute :)





-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar