tisdag 11 oktober 2011

T T Tisdag

Idag vart det öppis på fm. Jag var på uruselt humör.. Vaknade defintivt på fel sida vid fem tiden imorse..
Ralf sov bara 30 min på fm och vart närmare lunch på lika uruselt humör som jag :// bra kombo va?

Sen for vi hem och Sara kom ut till oss. Ralf kastade jag i säng och mig själv kastade jag i mig lunch.
Vi var liiiteliite gladare efteråt!

Sen när Pappan kom hem så vart Ralf glad iaf. Jag, njae!! En till att gnälla på bara ;)

Tog mig ut på en våldspromenad iaf.
Vart rädd för den där vargen som de sätt i krokarna i mörkret. Eller att jag skulle bli skjuten med min älgkliv!
Det var tillräckligt bra anledningar till att vända hemmåt!!
Min karl stöttade inte mitt infall utan mms:ade en bild på en chipsskål och en folköl som han smällde i sig hemma. Jag sms:ade tillbaka hur många kalorier han smällde i sig.
Ha, hoppas han fick dåligt samvete!!

Dialogen ikväll har varit.
Jag- nej det vill jag ju se.
- nej
- joooo
- aldrig
-määääh i pausen??


( jag har aldrig kontrollen i detta hushåll. Det är Ralf eller Emil)

Dialog 2

Emil- kan du massera min axel.
-( fnys)
- snälla
- om du gör te och smörgås åt mig?
- bara om jag får halva knådningen innan och halva efter.
- neej, jag ska ju få energin till massagen från smörgåsen..
- (suck)

( inget har hänt vare sig det gäller bröd eller massage)

TOTALT HJÄRNDÖTT

Har ni mer givande konversationer efter klockan åtta på kvällen??

Nu ska jag i säng. Oavsett vad det går på TV.. Och nån jävla fotbollsmatch har jag varken tid eller ork att engagera mig i.
Har iiingen aning om vad den handlar. Läser bara på facebook om den, bespar mig tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar