torsdag 13 oktober 2011

TTTönt

Min natt gick ej i uppfyllelse :(
Ralf vaknade tjugo i 3 och var jätte glad och ville gå upp.
Försökte lägga honom, vyssja, vagga, sjunga, i våran säng, i famnen, i sin säng. Ja allt!!
Gav upp och gick och gjorde en flaska. Den slukade han och fick lite mer energi till att vara vaken.. Aaaah!
Han bökade, lekte, skrek, sket, grinade till och från i en timme till.
Vid fyra somnade han om, i våran säng. Vid sex vaknade han igen och gjorde morgon.
Suck!

Han gäspade till strax efter sju och jag såg mim chans. Sprang in till sängen och vi sov i drygt en timme till. Utan den timmen hade jag nog inte pallat idag.

Jag är sååå dålig på att inte sova.
Behöver iaf 7 timmar i sträck för att funka. Har ju övat på att sova mindre de senaste 9 månaderna men har inte blivit bättre.

Så nu har jag fått ut det ;)

Nu ska vi in till stan, tjolahopp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar