måndag 24 oktober 2011

Hääääääje

Måndag idag då om ni inte visste ;)
Lördag kvällen var oerhört najs.
Middag hos Sara, hon piffade till mitt trötta mammafejs och fluffade mitt slitna whitetrash hår. Såg faktiskt ganska respektabel ut när jag gick därifrån. Hon försökte till och med måla naglarna på mig men där gick gränsen ;)

Vi drog vidare till Linda, där vi svettades i flock.
En ypperligt bra flock dock. Bålen smakade saft men innehöll såklart alkohol och vips så var man rosig om kinderna och rund om fötterna.
Linda var lika snygg som alltid, men kanske lite snyggare nu när hon har en skitfin stor vit kandelaber också ;)
Bra presentfixare!!!!

Vi åkte ner på bowlaget och jag vann Nästan.. Eller aaah.. Kanske fuskade lite. Om maskinen där framme hakar upp sig och man råkar rulla klotet ändå. Då räknar maskinen det som strike. Våran maskin hakade upp sig x antal ggr så vårat lag fick xxxxxxx antal strikes helt plötsligt. Höhö!!

Sen vart det...... Hör och häpna.....
BJ!!!
Men det spelar ingen roll hur många ggr jag går dit. Det är lik förbannat lika jävla värdelöst.
Mitt hatställe nummer 1...
Jag skulle ha det bättre om jag stod och sålde korven utanför.

Men försökte såklart ha kul, och man har alltid trevligt när man är med sina vänner som tur är :)

Men fick många roligheter att skratta åt. Patetiska förslag och småpytte människor som hängde i mitt hår bla.
Äääh va? Vem Hänger i nån annans hår??? Det va en märkligt upplevelse, hehe!

Skyller alla hemska förslag på min glittriga tröja. Den för partypinglish helt enkelt ;)

Gårdagen gick ut på att kurera sig i princip. Hehe, trött tjej.
Spenderade det mesta av dagen hemma hos Mamma och Pappa.
En dag på helgen måste spenderas med dom annars känns det inte bra.
Då längtar jag och Raffe efter dom.
Är lite beroende av dom :)

Dagens trevligheter får jag berätta om senare. För nu ska jag fixa lite :)

En annan sak är Raffes läggningar på den senaste. Herreguuuuud!!
Jag och Emil sitter nästan och gråter av frustration och utmattning när han äntligen sover. Inte okej!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar