tisdag 25 oktober 2011

Godmorgon

Vi har precis ätit frukost och jag funderar på om vi ska åka till Öppis en stund innan vi ska till röntgen.
Kan ju alltid vara trevligt :)

Sen blir det som sagt röntgen. Jag har en dålig magkänsla när det gäller den. Eftersom jag inte tycker att han har blivit bättre av medicinen så är vi inställda på det värsta :/

Igår var vi ut till Evelina och hennes Linnea. Aah, jag dog en liten stund.
Så fin, liten, lugn och så söt.
Snäll mot Mamman sin var hon också, sov från kväll till tidig morgon redan. En tidig morgonmatning var det enda. Ja ungefär som vi men Ralf är cirkus 8 mån äldre ;)
Det var kul att se dom ihop, myspysiga verkligen!!!
Önskar att jag skulle tagit ett kort men jag var mest fokuserad på att hålla reda på min jättebebis som gärna ville klösas lite..

Ojoj nu vart det blöjbyte.

Heipa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar