onsdag 19 oktober 2011

Bvc

Min 10 månaders lilla bebis har vart på sin kontroll idag. Allt såg bra ut. Han följer sin kurvor och utvecklingen är i sin takt. Perfekt gosgubbe som bvcsköterskan sa ;)




10630 g och 76 cm lång.



Kan även meddela att han har strl 80-86 i kläder, 20/21 i skostorlek och 50/52 i möss storlek.
Hoppas ni noterar till framtida presenter ;) eller?

Vi hade med oss Emelie och Clara i bilen och for sen till gränby en sväng.
Efter 2 timmar gav vi upp big time och tänker återkomma imorgon UTAN småttingar.
Helt omöjligt att få gå och strosa runt och inhandla förnödenheter ;)
Vad trodde jag??

Sen har vi bara varit hemma och myst i höstrusket. Huvaligen åt vädret!!

Slökollar på grey's och ska snart lägga mig. Kronisk trötthet lider jag av tyvärr. Nån som kan bota mig??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar