torsdag 20 oktober 2011

Just idag...

Ja det var den dagen det.

Vi fick åka in och handla lite mat iaf.
Körde extreme couponing style.
250 spänn rabatt vart det.
700 goes 450, woopwoop!!
Hähä, brukar alltid spara kuponger som jag får, sen ligger de på köksbordet tills de har gått ut sen åker de i sopen. Men idag var jag duktig och planerade mitt inköp och tog med mig de kuponger som passade. Typ blöjor, våtservetter mm. Sen hade maxi rabbatt i affären på blöjor och servetter också. Herregud alltså, EXTREME kände jag mig där :))

Tips till mig själv.
Måste sluta kolla på TLC.

Sen kom Claris och Emelie över och åt muffins med oss. Sen kom
camilla också och Emil. Fullt hus på eftermiddagen :)

Min unge ville mest inte sova idag heller. Skitunge alltså, kämpar med att lägga honom och så sover han 20 min.. Det gör en galen kan jag meddela. Gaaaaleen!!!

Gjorde kålpudding till middag idag, blääää!! Men min karl var helnöjd, vi har icke samma matsmak.
Jag gjorde det som muta eftersom jag skulle iväg till Gränby och Ralf var lagom övertrött när jag for.
Inga sura miner från karlar som förstör kvällen ville vi ha.

Min strosa runt på gränby kväll gick bra. Förutom att mina vuxna barn stressade mig. Maria ville icke gå och strosa med mig, hon skulle visst ut. Dåligt planerat av Maria, att haka på en barnfri morsa upp till gränby en kväll och tro att det ska gå fort.
Maria dåååligt planerat ;))
Hon överlevde, och fick skjuts iaf!
Jag fick mina ärenden uträttat och lyckades få till en spontan fika med fina tjejer också.
Det var en bra kväll :)


Ja nu har jag skrivit en massa skit om ingenting. Det är jag bra på ;)

Ska lösa ett stort problem i mitt liv.
Hur ska jag ta mig hem från stan på lördag. Lutar åt att jag får slita upp min mamma mitt i natten.
Stackarn!!!
Men har icke råd med taxi själv, eller råd. Men det var icke värt 500 spänn!

Äöh, nu ska jag sova!!

Hejhopp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. haha ja ytterst dåligt planerat av mig! men det gick ju braaa till slut. hoppas jag inte stressade dig allt för mycket ;) hehe

    SvaraRadera