måndag 31 oktober 2011

Funkade

Godmorgon måndag eller vad?
Här gick vi upp vid 6 snåret (5 sommartid) och det var bara att le och leka pigg.
Ralf var onekligen pigg eftersom jag Försökt med alla medel att få honom att somna om, men nej!!
Han slocknade strax efter åtta igen och sussar än.
Var nog lite tidigt även för honom !!

När han vaknar ska vi hämta upp Jossan och åka till Ikea.
Det har inget Ikea i halmstad, mardröm för en student som precis fått egen bostad.
Så jag gissar på att vi har en lista till henne och några i hennes klass ;)

I helgen har vi gjort så lite som möjligt. I lördags var jag på bristningsgränsen hela dagen.
Emil jobbade och jag var så trött, mest psykiskt. Tog igen det igår med lite sömn.
Sen det vart mörkt så har jag inte haft nån energi. Så mkt som jag vill göra, hinna med och pyssla med att det bara snurrar i huvet och jag får nada gjort istället.

Igår hade vi fika besök och fick avnjuta en middag hos mamas and the papas. Hälleflundra :)

Min lilla snobb unge åt också hälleflundra och drack vatten ur vinglas. Hehe.. Ska nog köpa den där pekboken... Ni vet!!
En ferrari, en flaska champagne..
Skulle passa bra åt han ;)


Såhär spenderade grabbarna grus sin lördagkväll.
Trodde man inte för ett par år sen ;)



Tooodelooo

2 kommentarer:

  1. Jag tror du ställde om klockan åt fel håll..

    SvaraRadera
  2. Haha ja det gjorde jag ju. Nu känns det lite bättre, då var ju klockan 7!!
    Helt okej!!
    Måste nog sluta vara tidsbesatt ;)

    SvaraRadera