onsdag 12 oktober 2011

OOOnsdag

Dagen startade i kaos vid cirkus FYRA. Gaaalet!!
Ralf röjde som en galning imorse.
Helt galen..
Efter 30 min galenhet såg det ut som vi hade haft inbrott. Pratade med ackis i telefonen och paaang hör man från badrummet.
Ralf har vält en vas som gått i tusen bitar. Panik!
5 minuter senare hittar jag honom i korgen under vagnen med skaklocket till nappflaskan i munnen.
Gaaaah!!
Vi flydde hem till Emelie :)

Vi lyckades få lite gjort medan galningen sov. Hehe!
Muffins bak i stora lass!!
På söndaf blir det dop mina vänner :)
Trevligt att det var ett stenkast bort, för en gång skull.

Sen kom karlarna med mat och vi drog och handlade. Ralf skulle vi hålla vaken till halv åtta hade vi bestämt. Han skrattade åt allt i affären, en ballong asgarv, en falukorv hahaha.
Kul hade vi iaf.
Deckade vid kvart över sju, så ganska bra jobbat ändå.
Vi börjar ana att han är omättlig på kvällarna och att han måste äta mjt mer för att inte vakna på natten.
Idag fick han mellis på väg till maxi, 1,5 timme senare middag- 30 min senare svepte han 200 ml välling på 1 minut. Tror han lätt skulle kunna svepa en till.
Där kanske vi har svaret som jag letat efter. Vi får se, hoppas.
Jag vill sova!!!

Nu är det greys och soffläge som gäller. Imorgon blir det öppis om vi Ralf vaknar tidigt igen men jag hoppas på en sovmorgon såklart.
Varje morgon hoppas jag på det.
En sovmorgon these days är sju-åtta ungefär, hehe!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar