måndag 10 oktober 2011

Tillbaka

Hej igen min vänner :)

Har inte kunnat blogga på hela helgen via blogg.se jävla app.
Den är så dålig!!
Så jag får hänga här igen :)

Hoppas ni saknat mig!!!


I fredags vart det bad på fyrran :)
Så mysigt att bada tillsammans och poolen var varm.
Hade gärna tagit ett varv i rutschkanan ocskå, men skippade det denna gång ;)

Sen på kvällen var vi ut och åt, bästa mammaligan.. Vart lite drinks på Oasia efteråt också. Mkt skratt hela kvällen lång :)


I lördags så drog jag och Ralf hem till mor och far. Emil jobbade heela dagen.
Kom hem plakat också, inte okej ;)
Vi åkte till stallet där kristin har sin häst och skulle spana lite. Hon fick den i veckan så det är news :)
Jesus vad stor den var.
Hon har ju ridit på ponnysar och det här var en häst. Asläskigt!!
Det hjälpte ju inte att det var 2 andra hästar bredvid också!
Ah herregud, ska krävas en hel del mod innan jag skulle sätta mig på den där. Cadiz(e) heter den btw, är det en tjej eller kille?? Tror kille..
Haha, har inte tänkt så långt tidigare..

Igår så var vi och inhandlade lite trädgårdsprylar och jag passade på att köpa hem lite höstblommor till krukorna runt om huset. Vart inte klar men på god väg :)
Måste ställa in ute möblerna innan de är helt förstörda av höstrusket..
Måste måste måste. Höstångesten är här, allt man måste innan vintern, gaaah!!

Idag var Emelie och Clara här På dagen. Hon är så duktig lilla Clara som kryper!! Ralf ville som vanligt pussas och klösa lite. Det ena mer välkommet än det andra.
Har ni nå tips vad ska man göra åt detta nypande, rivande och slitande?
Han är så stark också! Hoppas på att det försvinner med åldern är min taktik just nu :/

Sen åkte vi in till Emils mormor Ragge (Ragnhild).
Där fick vi både mat och fika. Så nu är jag så jävla svullen. Sådär svullen jag kunde bli innan jag vart gravid. Har inte varit så efter förns nu.
Laktos svullen. Blööö på den!!
Känns som jag svalt en melon eller två..

Nu är vi hemma igen och Ralf somnade på vägen hem i bilen och fortsatte sova. Tror han slocknat för natten. Det återstår att se, kommer bli en jäkligt tidig morgon isåfall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar