tisdag 6 september 2011

Utslagna

Efter en sjukt tidig morgon, Ralf trodde det var morgon runt 4.
Inte okej.. Lyckades få honom somna om runt fem, halv sex. Sen vaknade strax efter sex igen... Gaaah!!
Jag blir bara fräshare och fräshare på morgonen ;)

Vi drog till öppis vid nio och det var förvånansvärt lugnt och skönt där.
Kommer defintivt bli fler ggr på fm.
Om en månad är vi iaf för stora för bebisgruppen.

Sen åkte jag till jobbet och snackade lite skit. Vi har splittrats så jag åkte till ena halvan, andra halvan blir nästa onsdag. Ska försöka deala till mig att få jobba ett par dagar i veckan så Emil kan få vara lite pappaledig också :)
Har lite höga krav bara på jobbtider osv.. Så vi får väll se om det passar nuvarande jobbet. Kanske kan komprimissa fram något!!

Sen for vi hem och gjorde torsk, äggsås och potatis. Mums tyckte mamma och pappa, blä tyckte Ralf.
Som med den mesta av våran mat, förutom korv och makaroner typ!!
Kuuuuul!!

Men nu ska jag försöka vara lite hårdare. Han åt väll halva portionen med äcklad min men han har inte fått nån annan middag.
Han kanske inte var så hungrig heller för han deckade 15 min senare i mitt knä i soffan.. Vi får försöka med samma rätt imorgon igen.. Stackarn!!
Men man vill ju inte att han ska äta barnmat resten av livet..

2 st tröttisar. Kommer bli en tidig kväll. Ralf har nog somnat för natten egentligen men måste nog hålla honom vaken en stund senare så det inte blir så jävla tidigt igen!!

Hörs och hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar