onsdag 14 september 2011

T

Shuu, idag hade vi inga planer alls.
Skönt om det inte hade vart för det blåsiga vädret. Går knappt vara ute utan att blåsa bort ;))

Jag tog mig i kragen och ringde bvc om Ralfs kraxiga andning.
De hade en ledig tid redan idag så vips hade vi planer ändå.
Det låter inte som astma utan han det låter mest på inandningen inte utandningen som astma.

Förmodligen så är det omogna luftrör. Skulle passa bra in i vårt övriga diagnosregister.
Men vi ska till barnläkaren för att dubbelkolla.

Funderade på om vi ska dra en vända i stan medan vi var i närheten men jag hade ingen skötväska med mig :o
Jani, inte undra på att jag kände mig naken när vi åkte ;)
Har ju inte gått nånstans utan de senaste 9 månaderna typ!

Ralf slocknade på vägen hem och tänkte baka men saknade det mesta :/

Nu vakna han precis..
Hejhopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar