fredag 16 september 2011

TGIF

Vi ligger och slappar på soffisen.
Ralf slocknade i mitt knä nyss :)
Lillhjärtat, mitt knä är hans favorit sovplats now days!!

Ska göra mig i ordning så ska vi åka in och handla lite helgförnödenheter :) så att man kan äta lyxfrulle och bara öppna kylen och ta nått smaskigt. Ni vet sådär som föräldrars eller andras kylar är. Fyllda med smarrigheter!!
Vet ni vad jag menar?

Igår var vi på öppna förskolan som vanligt och sjöng. Vi blev inspelade också. Mindre lyckat ;)

Sen åkte vi till Anna och Niklas fikade lite. Emil kom och hämtade Raffe så åkte jag och Tussie ner till Tilltugg och snacka goja..
Måste berätta om en händelse där..
TYPISKT FRIDA GREJ!!
Ibland är man pinsammare än vad som borde vara tillåtet..

Jag pratar iaf i telefonen med Mamma när jag går in på tilltugg.
Ser ett bekant ansikte som jobbar där och kopplar snabbt ihop att det måste vara en "kusins" make.
Jag har aldrig träffat denna karl live tidigare utan bara sett honom på bild hemma hos min farbror.
Bara att han är så sjukt likt syrrans förra kille att det är lätt att komma ihåg ansiktet.

Iaf så bekräftar mamma att det är han och att han äger stället.
Hon börjar prata om deras dop som vi är bjudna på. Att de skulle vara på Oasia av alla ställen osv.

Jag som nu vet typ allt om han och ska på deras dop om ett par veckor.
I min hjärna har ju jag kommit förbi det här med att vi ALDRIG har träffats tidigare.

Så när jag ska betala så vräker jag ur mig...
Jag ska på erat dop!!!
- eeh, jaahaa! (tveksamt svar)
Yes, hälsa hem till familjen!!

Ööööööööööh!!
Va? Varför så jag så? Kunde kansje ha börjat med.
Hej, jag heter Frida. Kusse med din fruga. Hur mår familjen?

Nejnej.
Jag ska på erat dop är min fras!!

Funderar på om jag INTE ska på deras dop nu. Så kanske jag slipper förklara mig :s

Skulle ni tyckt det var pinsamt?
Jag tycker det bara är så typiskt mig.
Tänk kvinna TÄNK liksom...

Äääh, hade så jävla mysig kväll med massa bästa tjejor igår..
Energindepån är fulltankad igen :)

Nu vill vi ha en mysig helg med familj och vänner.
På måndag drar vi till Halmstad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar