torsdag 8 september 2011

Torsdag

Heluuu, Idag har vi gjort massor..
Sovit skiiitbra heeela natten lång :)

Så vi for pigga och glada iväg till öppis i balingsta. Det var väl sisådär om man jämför med stenhagens.
Det är ju kyrkan som håller i den ich tror ni inte vi skulle dra av ett par valser om gud på sångstunden.
Halåå, ni vet INTE min grej.
Tacka gud för maten sången bla.
Äh, vad fan har han med min mat att göra vill jag tillägga då.
Allmänt krångliga sånger som inte var så stimulerande för en 8,5 månaders tyckte jag.
Som tur var är det ju massa trevliga människor där iaf :)

Sen for vi hem, ralf sov en stund och vi åt lunch hemma i lugn och ro
Ralf åt som vanligt idag också!!
Medan han sov sorterade jag och rensade bland kläder. Fick en del gjort!!
Sen åkte vi till babyprofffsen och köpte en haklapp. En såndär braig som ser ut som en vanlig i hårdplast men är i silikon och mycket mjukare och trevligare..
Endast 39 kr istället för babybjörns variant för nästan 200.
Handlade lite förnödenheter på citygross och sen åkte vi hemmåt men tog en avstickare in till Emelie för en kaffe. Sen kom grabbarna dit också efter jobbet.
Emelies och hennes mamma höll på att pyssla med dopkort. Så fina blev dom. Så snart ska man på dop också :)

Sen hem och mös en stund, Sen sprack det upp ett tag. Så vi passade på att gå ut och njuta av solen.

SEN när vi kom in så kröp Ralf omkring här hemma. På riktigt, framför mig också.
Fast när det ska gå snabbt så blir det ålning igen. Men först testar han krypa en bit. Wiihoo, mina stora pojke :)
Går omkring med gåbordet också men jag springer bakom. Livrädd att han ska ramla bakåt..
Men snart kanske jag vågar låta bli ;)

Det går sååå fort nu.
Igår härmade han mig när jag sa jordgubbe, fast han sa bobubbe.
När vi lekte tittut fast vi sa buuu istället. När vi slutade så tittade han fram av sig själv och sa booooo..
Man blir helt ställd när sånt händer.
Känns så sjukt att de förstår så mkt.
Han pekar ibland och säger dää.
Ibland kollar han på en lampa och säger umbpa..

Allt händer nu..

Gaddsingarna börjar kika fram också.
Den högre ner till och huggtanden bredvid. Kommer se sjukt ut om de tittar fram men inte den vänstra ner till. Hehe!!

Ja ni.. Nu gäller det att hänga med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar