måndag 12 september 2011

Busybusy

Fullt ös ;)

I lördags lunch hos svärmor, fika ute i solen och svampplock i STADSSKOGEN. Haha, ibland blir allt upp och ner vänt.
Vi hittade en del kantareller iaf.
Räckte till middagen som avnjöts hemma hos mamma.
Vi var änkor för the night ;)
Mucho gott med rotfrukter i ugnen och en köttbit? Kommer ej ihåg sorten! En ny efterätt hann vi testa såklart, fryst kladdkaka.
Kan rekomenderas ;)

I söndags vart det ut till Jälla för att kolla när Kristin tävlade i hoppningen. Hon var sååååklart jätte duktig :)
Raffe var fashinerad av de första fem hästarna kanske, sen ville han roa sig med att äta grus och pilla i skruvhål på läktaren.
Men sen när Kristin var klar gick vi ut och kikade när de höll på grejade med det dom gör :p
Då vart det intressant igen!!
Jag är snart av med min hästskräck om jag inte hamnar bakom eller mitt i mellan två stycken. Braa där!!

Sen vart det Ikea, skopunkten och stadium. Diverse förnödenheter införskaffades. Som ett par asballa bruna kängor till mig. Invigdes idag och de gillas mycket!
Detta köp vart möjligt pga min så otroligt givmilda och generösa mamma,, och pappa såklart!!
Jag vore arm utan dom :)

Puss till er!!!

Idag så har jag skickat iväg lite som jag sålt på tradera. Försöker intala mig själv att jag ska bli rik på tradera.
Äähm går sisådär, ska försöka gå plus minus noll iaf ;))

Sen handlade vi mat så vi slipper svälta. En promenad i skogen har vi också hunnit med. Med Ralf i bärsele vänd inåt mig. Vad hände?
Jo han somnade :)
Om han vore 5 kg lättare hade jag kunnat gått omkring så hela dagen i skogen. För jag hittade lite svamp :)
Men nu dog mina axlar efter 40 min.

Skogspromenad i 40 min med 10 kilo på magen. Hur många kcal har jag brännt där?
Närmaste träning jag kommit denna vecka ähm månad snarare.
Fy fan vad bittert men sanningen!!





En helt annan sak..

Man har ju absolut NOLL privacy These days är ju lika bra att jag erkänner ;)

Så Ralf kröp omkring på golvet när jag sket. Så såg han en kork under komoden som han gärna ville ha.
Men han kom inte under, hur han än vände och vred så fattade han inte hur han skulle göra. Fick mig ett gott skratt. Han förstår inte att hans huvud fortsätter ovanför för hans ögonhöjd. Kroppskontrollen är inte 100 % kan ja medela.
Men han är envis, vet inte huur många ggr han försökte :)

Ser korken där under!

"den ska jag ha"
Kryper fram och pang huvudet slår i komoden ;)

Lägger sig på mage och ska åla sig in under, MEN huvudet är i samma höjd som tidigare såå PANG igen..

Vart sur satte sig upp och började om från början :)

Så fungerar min snart 9 månaders!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar