onsdag 28 september 2011

Besökare

Igår var vi på öppna förskolan och Ralf lekte järnet. Själv!!
Helt nöjd med att krypa omkring och utforska allting. Jag kunde slött sitta och dricka en kopp kaffe med ett vakande öga. Det var semester det ;)

Det är det bästa med att han har börjat krypa. Frustrationen har släppt och han är mycket nöjdare. Man behöver inte bära runt och roa honom på samma sätt.
Det man inser är hur behändigt det är när det ligger still på samma ställe man lämnade dom.
Vi har haft 2 toaborstincidenter och 2 måltider från sopskyffeln.
Kräks när jag tänker på det :/

Men han är ju still när han sover för det mesta ;)

Idag var vi till jobbet och hälsade på.
Eller mitt gamla jobb som det ser ut nu :/ inte kul att bli arbetslös NU..
Hoppas att det löser sig snarast!!

Sen vart det go' fika hos Emelie och Claris. Tussie kom ut också och hennes nya tatuering. Skitsnygg :)
Vill också, nuuuuuu!!
Snälla donera ett par lappar!!

Sen blidde det firre hos oss. Tyvär inge go' fika igen!!
Emil vägrade baka sockerkaka :/
Han kan inte säger han..
Läsa? Eller?
Följ recept helvettet liksom!
Mansgris, det är vad han är ;)



Nu ligger vi på soffisen och önskar att vi hade Energi kvar till lite träning.
Men alltså NEJ!!
Jag pallar inte, sen Ralfs nätter började krångla efter sommaren så går det inte. När jag äntligen är klar med dagens sysslor, Emil är hemma och tiden finns. Då är det enda jag vill göra är att slöa och gå och lägga mig!
Det suger, det är ju bara jag som kan ta mig tid till att träna. Men just nu gör jag allt annat, en ursäkt finns alltid. Fan, behöver en riktig monster spark i arslet.
Min kropp behöver träning, kommer sacka ihop som 30 åring annars!!

Tur att jag är så jävla bra att jag mår prima utan den perfekta kroppen.
Har ej ångest över en enda del av mina kropp. Om jag fick valet skulle jag absolut förändra en del utan blinka. Som ett par bröst kunde ju vara trevligt att ha. Har aldrig haft några så varför inte liksom.
Men mår inte dåligt av att inte ha några heller.

Skönt va..

Fast när man ser mammas snygga kropp så kan jag känna att det borde vara tvärtom ;)






En massa drabbel om det vart det nu helt plötsligt. Jävligt luddigt också!!
Hehe, precis som vanligt!
Massa skit om ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar