fredag 23 september 2011

Godmorgon Fredag

Ralf är sömntuta idag och ligger och sover i soffan efter bara ha varit vaken en timme på morgonen!

Vi ska bara vara hemma och slappa idag. Ralf snorar som en galning.
Jag är inte på topp heller.

Vi har haft det jätte bra nere i Halmstad. Sån otur att vi blev sjuka precis när vi ska ner.
Men vi har blivit ordentligt ompysslade. Fantastiskt skönt :)
God mat, paj och filmkvällar.
En och en annan promenad ner på stan blev det. Så nära ju ;)

Alla butiker är sååå välsorterade där nere om man jämför med här.
Alla, inklusive HM..
Kändes som om det fanns en miljon saker jag ville ha. Dum som jag är borde jag ha handlat nått att ha på mig på lördag då vi ska iväg på roligheter. Men det kom jag inte på förns på vägen hem ;) en sak i taget!!

Nu ska vi packa upp väskan och tvätta lite kanske. Ut och promenera, gunga lite.

Busungen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar