måndag 5 september 2011

God förmiddag

Känner mig seg efter en orolig natt.
Ralf vaknade en miljon ggr innan vi ens gått och lagt oss. Det var en jag vill sova i min mammas famn natt.
Till slut så fick han som han ville, försökte lägga ner honom i sängen bredvid oss. Han sov väl max en timme innan han Ville kramas igen. Så jag har slumrat till och från under natten. Kul kul!!
Sen halv sex skulle vi gå upp, jippie :) kände mig så utvilad och fräsch, eller!

Min lilla skit unge!



Vi möblerade om lite här hemma igår. Gjorde bland annat en garderobsvägg i vårt sovrum.
Så just nu ligger ALLA mina kläder i en gigantisk hög i gästrummet.
Kul, känner mig sååå motiverad till att ta tag i den nu :/
Men jäääävlar vad jag ska sortera!!
Sen.. Inte nu.. Just nu vill jag ta en tupplur. Känns som jag är värd det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar