fredag 1 juli 2011

Försöket hitta pysslot i mig

Jossan och jag var in och besiktade min gamla numera hennes plåtlåda ;)
Chockerande gick den igenom med blankt papper :O
Kanske var mina korta shorts och Jossans flirtande som gjorde tricket, hehe!!
Närå, han var noga med att påpeka att den hde börjat rosta och det brukar gå fort så efter en vinter till skrattar vi lagom glatt.
Pappa jublade och slapp laga rosthål och mecka hela semestern!!

Sen börja jag och Jossan baka lite muffins ur min nya muffinsbok.


Black and white heter dessa dom vi ska som lite dessert/kvällsfika.
Ska visa igen ikväll när jag tagit bort den fula formen :)





För ikväll kommer familjen Jönsson och gästspelar :) Ska försöka få ihop en hamburgetallrik till middag.
Populärt hos både barn och vuxna.
Är trött efter den tidiga morgonen så ska nog napa och få lite inspiration :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar