söndag 17 juli 2011

Morgonstund

Ja ni underbara morgon eller???

Dennis hade födelsedagsfest igår och jag smet hem vid tolv tiden. Men troooor ni jag kunde sova.
Låg och vände och vred miljoners gånger.
Emil kom efter ett tag men inte hjälpte det..
Sen pressen när man vet att man måste gå upp halv sju.. Ligger och tänker hela tiden sov sov sov..
Sen fick Ralf världens hostattacker att jag var tvungen att ta upp honom så slemmet inte skulle ligga kvar i halsen.
Så då fick man bära runt på honom ett tag. tror jag deckade runt fyra.

Var dööööööd halv sju kan jag meddela !

Skickade upp Emil efter åtta så jag fick lägga mig igen. men nu är det dags att sätta fart på riktigt.
Ska hämta husvagnen och handla lite mat. Tvätta och packa. Så drar vi imorgon bitti.

Östkustens väder vann, så vi siktar mot st annas skärgård till att börja med!

I gbg skulle det regna typ varje dag i ett par veckor. Sääääämst!!!

Jaja håhå jaja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar