torsdag 14 juli 2011

Hård Rock, ja tack!!

Skön dag idag :)

Sovmorgon, fantastiskt!!
Bus med Ralf.
Småhandlat.
Busat mer med Ralf.
Karl fritt.
Tussie på besök.
Fika och middag ihop.
Soffhäng.
Grejat med massa kort.
Köpt biljetter till Mustash.
Fortfarande soffhäng ;)
Snart kanske karln dyker upp också.

Imorgon kanske vi ska planera husvagnsemestern som vi faktiskt ska på i helgen.
Vädret verkar ju svika oss så blir till att åka till händelsernas centrum.
Vart nu det ligger?
För min del är jag sugen Göteborg!!

Färgat håret också HEMMA.
Kan ju bara bli mer eller mindre misslyckat. Men hamnade nånstans åt mer hållet!!
Vem fan bryr sig, känner jag mest?
Borde vara jag men alltså NEJ!!

Varför gick det ingen bra film när jag ska vara hemma själv?
Inte fungerar datorn heller så kan inte hyra över den.

Jaja, vad vore en bal på slottet?





Tur att jag har mina fina älskling hemma med mig iaf.



Jag ska nog ladda ner Mustash låtar till ifahonen som jag kan ladda med fram till augusti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar