onsdag 6 juli 2011

Picknick dag

Sprang in på Hm innan vi skulle mötas upp vid 4H. De hade fått in lite nytt, trevligt. Kulören för kvällen var blåå kan jag medela ;) även när det gällde mig!

Sen sprang jag vidare i värmen :)
Sommar igen, överlycklig!!

Träffade massa mammor och barn!
Så fantastiskt trevligt.
Alla är så barnen är så charmiga och söta. Helt inviduellt såklart :)
Så perfekta på sitt eget vis!!

Raffe var dock inte så nöjd i värmen.
Men sket ur sig på eftermiddagen sen, så det låg nog och lurade hela dagen!!
Han och hans mage alltså :)


Min absoluta sötnöt :)



Telen dog ganska direkt stan. Orutinerat!!
Så dagens kort har jag på kameran :)
Kanske bjuder på dom vid ett annat tillfälle. You never now!!


Glor på morden i midsommer med ett glas rött och choklad.
Det är sommarkväll det ;)

Ska visa dagens Raffe shopping snart. Det ligger i maskin för tillfället.
Så nu kan fälla feministiska kommentarer om färgvalet ;)
Stod faktiskt och höll i en jätte fin rosa t- shirt men den fanns bara i ministorlekar sådeså!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar