onsdag 27 juli 2011

Jävla..

Vädret is killing me.
Ska det vara sol, moln, regn?
Alla har hundra olika appar som visar olika väder och man går alltid på den som visar sämst väder.
Solen kommer aldrig skina på mig och ändå gör den det. Men inte enligt vädret utan IRL.

Ja men gå ut och njut då kvinna av solen och det fina vädret.
Nej men sörru der kan inte jag för jag måste planera in när jag ska njuta och eftersom det är "molnigt" idag har jag andra saker planerade.

Detta gör mig vansinnig.
Önskar att det inte fanns nå väder, då skulle jag vara på väg till en badstrand nu och i värsta fall få åka hem om det är molnigt. Hemskt värsta scenario va?

Är ni lika frenetiska vid väderrapporten?

Ikväll visar iaf vädret BRA, tur för då är det ju B- day party för Maria.
Grattis till dig!!

Nu ska jag åka och fixa en present, sen är det dagens stora händelsen i byn när grannen ska fylla deras nya pool.
Alla grabbar ska ner och hålla i och försöka räta ut duken medan tankbilen fyller. Viktigt Moment tydligen ;)

Nej ut i solen och njuuuuut för guds skull. Har inte himlen ändrats efter lunch drar jag och badar iallafall.
Ska nog radera mina väderappar.
Eller inte!!!

Mina gosebjörnar igår morse.
De tog sovmorgon till 11.
LYX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar