lördag 9 juli 2011

Todeloooo

Hemkommen Från Noels 1 års kalas :)
Kom ni ihåg att jag skrev att vi va och grillade hos Helen och Johan och morgonen efter var Noel ute.
Det är ett helt jävla år sen. Shit pommes.

Jag kommer ihåg det som igår. Vart så verkligt att jag också hade ett barn i magen som skulle ut!

Fantastiskt trevligt kalas iaf :)
Ute i det gröna!
Med goda pajer, bullar och sällskap.

Barnkalas is the shit now days ;)

Vart såååå avundsjuk på Emil som var ut och tog en öl igår så idag så slår jag och syrran till ;)
Tänker dock INTE gå och lägga mig 08.15 som han, hehe!!
Sliiiten idag, jo man tackar ja!!

Äääh nu ska jag duscha av mig dagens lårsvett, det negativa med långklänning.
Klibb, klibb!

Hoppas ni har haft och får en fantastisk kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar