fredag 29 juli 2011

Officiella fredagsmyset

Har hängt hos Mamma och Pappa hela dagen och gjort så lite som möjligt :)

Vi flydde så Emil kunde måla här hemma i fred. Så nu börjar farstukvisten bli klar, cirkus ett år senare ;)
Vi är så jävla snabba!!

I övrigt så har vi kollat på baksmällan 2 (såg inte den sist) med Johan.
Jag har ätit ostbågar, namnam!

Ska gå och lägga mig i tiid ikväll.
Raffe fick för sig att få hostanfall i natt igen. Så jag fick sitta med honom ett par gånger under natten så att slemmet skulle försvinna.
Nu har den hängt i till och från under hela sommaren denna hosta.
Någon som känner igen det?
Slemhosta, hostar mycket på natten och lite på dagen(blir värre när han ligger still).
Behöver verkligen ett bvc besök snart.
Mååånga frågor!!

Imorgon så är det grillkväll i Lunda.
Men det blir lugna filbunken för mig.
Nu får det vara bra med sena nätter, jag klarar det inte. Har ingen energi alls sen. Nej fy fan, underbart med semester och sena sommarkvällar men tjugo på raken är to much för mitt humör..
Kommer behöva semester efter semestern!! Vila och sova igen otaliga timmar IGEN.
Hade ju precis kommit ikapp!

(alla alarm för tråkmåns går men jag bryr mig inte. Vill inte vara ett lik)



Har ett par bilder från igår.

Grabbarna kollar på något väldigt intressant. Ralf älskar ju iphones!

Nån som börjar bli lååånghårig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar