torsdag 31 maj 2012

Senaste

Ralf har klippt sig!!



Stackarn, vattenkammad och livrädd!




Nya frillan, extra busig blev han ;)





Vi trängs i sängen hela familjen.
Ralf har varit lite kinkig, hostig och tagit sig för örat. Får se om det bryter ut något?





Mina pioner slår snart ut, halleluja moment ;)

Jag har jobbat tis, ons och tors.
Men är ledig fredag, lördag. Fjuu!
Jag är faktiskt trött, sjukt trött!!
Har jobbat 3-4 pass i veckan hela maj. Det har blivit lite mkt då. Det tar min energi som jag gärna vill ha till Ralf på dagarna. Så nu är det ordet NEJ som gäller ett tag.
Inte alltid så lätt, men ska göra ett försök. Speciellt eftersom min lön har fått fötter och inte betalats ut än. Ideelt arbete, nej tack!!

Ps. äntligen blir Annika konfronterad om pojkvännen utanför. Thank you, BB!!
Hehe, jag vet tönt. Jag ska gå och lägga mig!!


-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar