tisdag 29 maj 2012

Tradera

Vilka budmonster det finns..
Om en kvart avslutas 3 auktioner som jag lagt upp.
Kom igen nu monstren, gör det värt för mig att gå till posten imorgon ;)

Innan jag skriver detta kom ihåg.
Jag är INTE gravid.
Men kanske skengravid?

är så illamående, vart det till och från i flera veckor.
Har ju inte jobbat på hela helgen så idag när jag kom til jobbet tyckte jag det luktade gubbe.
Illamåendet kom som ett brev på posten. Höll sig där hela tiden.
Försökte äta men det bara stockade sig i halsen.
Tittade vid en punkt ner i kompost hinken. Såg så jävla äckligt ut att spyan flög upp i munnen och jag fick kuta till toan.
Det och den här tröttheten kills me. Kanske ska ringa vc och be dem ta lite prover. Känner mig inte sjuk men ej normal heller.

Snälla KP hjälp mig!!

Hälsningar spyan från landet


-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar