måndag 21 maj 2012

Svettas in våren

Har inte börjat klä av mig än. Inte riktigt redo!! Gav upp i eftermiddags och drog på en bikiniöverdel iaf!
Kände blekfet och obekväm. Gör man inte varje år när det är dags att börja blotta sig? Oavsett i vilket trim man är i ;)

Hela "ledigheten" har jag jobbat eller flängt runt på kalas. Mysigt men humöret är inte på topp.
Trött och grinig om vart annat!
Igår skulle vi på 93 års kalas vid två tiden och jag slocknar med hängande gamnacke på vägen in i bilen. Normalt??

Idag spenderades en kosing på blommor och jord :)
Har planterat i alla krukor här hemma. Blir så vackert!
Kan ju bara bli bättre innan så kraven är inte så höga, hähä.




Ett rosträd och vita pelargoner.
Romantiskt med ett kärringinslag.





Körde på rosa på framsidan.





På baksidan tog jag inge kort.
Men där vart det röda gerbera och vita pioner. Lite murgröna som utfyllnad as always!

Imorgon blir det lite bus på öppis tror jag bestämt. Trots det fina vädret. Vi behöver rastas lite ;)

Ongen ligger tokdeckad i sängen.
Lite allmänt gnällig har han varit de senaste dagarna. Vet ej vad som är på tok, inga sjukdoms symptom att skylla på heller.





Men som sagt humöret kan inte alltid vara på topp..






Nu ska jag skeda med gubben i sängen!!

Ps. Måste lämna prover på vårdcentralen imorgon.
Fy fan sååå jävla drygt!



-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar