fredag 4 maj 2012

Mobilfri dag

Hade en ofrivillig mobilfri dag idag. Skönt!! När första paniken lagt sig över att den ligger kvar hemma inser man fördelarna :)
Dock verkade inte jobbet lika nöjda eftersom jag hade 4 missade samtal, höhö!!
Ville inte jobba idag iaf ;)

Vi har vart på 4H gården med Tussie sen en lååång kaffepaus ute i solen på hennes innergård.
Perfekt med en gunga och en liten sandlåda :)





Jag byggde ett slott med en mur runt och en vallgrav, hehe!!
Blev apigt sur när Ralf klev sönder allt. Momma gone crazy!!

Nej men skämt å sido, jo jag vart fan sur!!

Sen har dagen bara bestått av tråkigheter, dammsugning, matlagning, tvätt, disk.
Ännu plågsammare när solen skiner! Hatar dock när hemmet är stökigt också, dom tar ut varandra på nå vis.
Sen elva har jag sorterat miljoner strumpor, spelat rumble och lyssnat på snarkningarna från sovrummet. Konstigt pigg ikväll, brukar ju decka som en gös vid tio annars. Kanske är solsting eller ett d-vitamin överskott :)
Äsch, mår ju bra iaf!!

Imorgon blir det till att handla lite blommor till alla kruks ute!
Håller tummarna för frostfria nätter framöver!!

Godnatt gött fölk..

-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar