tisdag 25 maj 2010

Vilken morgon

Idag skällde jag på Gubben eftersom han inte går upp när klockan ringer. Han ställer 3-4 alarm 45 minuter innan han måste gå upp. Sen snoozar han, alarmet går ungefär var tredje minut. Väldigt irriterande när man ska gå upp 1,5 timme senare.
Bara för att jag vart så arg så stängde han av alla alarm. Då vart jag sur för att då visste både han och jag att han skulle försova sig istället.
Vad hände? Han försov sig.
Det är inte lätt att leva med mig för tillfället, alarm på = Frida arg, alarm av= Frida arg.
Men somliga straffar gud på en gång, gissa vem som vaknade klockan åtta, för er som inte vet börjar jag åtta. Skamsen ringde man in i morse och meddelade att jag kanske blir liiite sen.
09.05 var man på jobbet, kan erkänna att jag kanske inte tokstressade heller.

Tussie hade letat upp massa gamla bilder på Tanya till tipsrundan. Hon är så söt och fin på alla bilder oavsett hur gammal hon är.
Tussie skickade dessutom bilderna till min gamla mail så då hittade jag gamla bilder på mig själv och Tussie också.
Jag kan motvilligt erkänna att vi inte var lika vackra vi. Efter att ha kollat på en bild undrar jag om Tussie åldras baklänges? Är detta möjligt??
Benjamin Button har ju satt en del griller i huvudet på en.
Ska lägga upp nån bild så ska ni få se.

Åter till Jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar