måndag 31 maj 2010

Snabbare, fräschare, smartare men lite fattigare


Denna nya datorn har kommit hem till Mama. Skit Nöjd har suttit och klickat ett tag nu. Snabba ryck vart det, in på media market och ut med en Samsung R580- lite större än vad jag hade tänkt mig men det blir bra!

Kamera var ett måste eftersom syster flyttar till Australia i höst. Dessutom börjar alla andra sprida ut sig lite fint också!


Har varit och kollat på bil också, Pappa kunde fixa en ny Hyundai i30 billigare. Till en början kändes det inte riktigt 100 med hyundai men har ångrat mig. Det duger alldelles utmärkt, spritt ny bil tackar man ju inte nej till :)


Nu ska jag fixa lite Burgare till mig och Gubben + våran tredje familjemedlem Lillnicke. De sitter ihop för tillfället, jag har en teori om att de delar någon slags kris. Endast lillnicke håller med om detta. Haha! Tur att han är snäll, annars vette fan hur det hade gått ;)


"Smack"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar