torsdag 27 maj 2010

På Kreta




Stackars hjärtat som måste stå ut med mig just nu. Usch jag kan inte vara lätt att leva med :/

Skit grinig när jag kom hem idag, gick ut över Han även om han inte hade gjort nått. Stackars!

Inte för att jag tänker be om ursäkt men ändå... hä!


Nu låter det som det står nån idiot och varvar utanför. Aha det var bara Johan!!




Idag kom det ett brev att jag skulle hämta ut paket från HM. Har inte beställt någonting förns innan vi åkte till Kreta. Trodde de hade tappat bort den Bikinin med posten, eller nått. Orkade inte engagera mig. Beställde en bikinin, den jäveln kommer man väl inte i sommar :P




Nej nu måste jag plugga lite, har ju skjutit upp det hela veckan. Har inte ens öppnat socialpsykiatri boken och jag ska validera det imorgon. Litar helt enkelt på min instinkter mest. Har ju funkat hittils.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar