onsdag 26 maj 2010

Spya till frukost, någon?

Började morgon med en klassik spya. Åh, det är så härligt att få en bra start på dagen :/
Försöker se det positivt iallafall. Men jag börjar faktiskt bli livrädd nu att detta illamående inte ska gå över. Igår tokdeckade jag efter Äntligen Hemma, jag tror att min Gubbe gjorde mig sällskap strax därefter. För när jag vaknade så låg han bredvid på soffan och toksnarkade.
Vi skumpade till sängen halv elva, Värsta pensionärsparet! Haha..

Räknade ut föräldrapenningen igår, god damn it vad lite pengar man får. Vart rasande men idag har jag förlikat mig med tanken på att Gubben får sponsra oss iallafall det första halv året.
Jobba extra det är inget för mig, känns fruktansvärt ovärt. När faen ska man ha tid med det?

Jag gillar att njuta av den lilla fritid man har. Nu däremot ska jag earn some money!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar