måndag 24 maj 2010

Som vanligt!

Efter jobbet tvingade jag med Tussie till City Gross. Har inte hunnit spana in Uppsalas nya tillskott än. Behövde verkligen handla, ekot i kylen imorse var alldelles för högt.
När jag hade åkt runt hela stan efter att ha tagit en "lite konstig" väg dit, hä.
Parkerade jag och skulle gå in. INGEN PLÅNBOK! Blir man vansinnig, eller blir man VANSINNIG!
Tussie erbjöd sig att låna ut, men jag hade redan hunnit blivit förbannad och tappat all lust att gå in.
Plågade mig själv med att äta fiskpinnar och makaroner till middag, juck.

Tussie och jag hann diskutera Tanyas avskedsfest på lördag. Vi planerar att göra en tipsrunda om henne, lite svårt att veta hur elaka frågor man får ta. Vill ju inte att hon ska flytta och vara arg på oss. Men lite får man väl räkna med, eller?
Har kommit på ett bra pris iallafall :)
Kommer bli myspys i parken med grillning, kubb och alkohol (till övriga).

För er som inte visste det flyttar hon till London 2 Juni, lilla stumpan ska ut i vida världen igen. Perfekt att sprida ut sina vänner så att man har extra bra orsaker till att resa bort lite. "Naaajs" från Borat.

Nu ska jag inte ryggläge i soffan och låtsas som om det inte är fint väder ute. Är Sjuktrött Gäääsp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar