söndag 23 maj 2010

Nytt Rekord..

Igår slog man klackarna i taket och hölls vaken till hör och häpna kvart över elva.
Det enda tråkiga var ju att jag inte hade någon att dela denna högtidliga kväll med.

Idag bjuds det på mer arbete ute i Jordhögen även kallad trädgården. Det börjar verkligen arta sig. Har varit in till stan en sväng och tog ut pengar och hämtade Emelie.
Jag bara satte på mig mina ballerina och en fleece, sen åkte jag. Satt i bilen och diggade när jag insåg vad jag hade på mig. Tänk om stilpolisen hade sett mig, grova böter hade blivit.
  • Adidas mysbrallor
  • T-shirten som jag sov i
  • Gubbens fleecetröja
  • Ballerina som införskaffades i god tid till sommarens svullna fötter
  • Skitigt hår i knut på huvudet
  • No make up såklart

Ingen var nog stolt över mig i detta läge, var dessutom tvungen att kliva ur bilen för att ta ut pengar. Fyyy! Lovar att gottgöra alla som såg mig :P

Idag har jag en del projekt, viktigaste projektet för den här bloggen blir att rota runt i den bottenlösa sladdlådan och hitta den perfekta sladden till att lägga upp bilder. Vi får se om vi hittar den rackaren. Jag bjuder på lite bilder från det förgångna så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar