lördag 22 maj 2010

Japp, då var det dags!

Dags att ligga utslagen på soffan och låtsas glo på tv.
Men vet att jag egentligen kommer somna väldigt snart.
Gubben drog iväg på äventyr nyss, vilket han gjorde jävligt rätt denna mysiga kväll. Avundsjuk...
Dagen har varit lyckad iallafall, det blir fint runt huset.
De blivande grannarna gick förbi och "frun" berättade att hon var biolog/trädgårds bla bla... Ungefär där slutade jag lyssna och kände pressen komma.
Kan inte ett jävla skiiiit om gröna saker. Wooooa...
Lyckades le och få ur mig att jag inte var så insatt i ämnet, hä hä.
Äh, jag ska nog imponera på henne med mina egna skills. Har ju en del!
Längtar tills imorgonbitti, då vaknar man och mår bra igen.
Nej, vadå ska inte klaga det är bara 6 månader kvar innan det är över, puuuh.
Det är ju inte direkt så man ser fram emot finalen heller, ni vet innan man får priset.
puuh som sagt, blir helt svettig jag bara tänker på det...

Nej fy faen, tack och godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar