måndag 31 maj 2010

Ny dator?

Uppdateringen har varit dålig, skyller på att datorn hemma har lagt ner verksamheten. Har försökt bankat, mutat och smöra för den men den vill inte ge sig. Ska åka och kolla på ny idag. Om jag får lite tid över.

Helgrapport:
Fredags vart det bara mys hemma. Med lite Tacos och film. Jag började spy runt tio och Gubben stack till Puben.

I lördags så skulle vi bege oss till Wärsta marknad, vi kom till örsundsbro, haha!
Fick med mig LillNicke och gubben in till Alsta trädgårdar där vi kikade runt och tog en fika. Sen tog vi Balingsta runt på vägen hem. Väl hemma var det bara att ladda om eftersom vi skulle till Tussie & vinka av Tanya inför flytt till London. Tipsrundan vart skitbra :)
Det roligaste var att det vart otippat nog Johan som tog hem segern. De som kännt Tanya sen barnsben skyllde på dåliga frågor... Haha, bad loosers! De erkände senare att de kanske brukar stänga av och inte lyssna så bra.
Jag var kvar där till 22.30, ojoj imponerad av mig själv.

Igår vart det en sån där hinna med allt på samma dag, dag! Men den slutade hemma hos Mor & Far som bjöd på fika och Middag. Grillat är aldrig fel!!!!

Hjälpte Mamma med outfit till Onsdag då hon ska på Glitter & Glamour Fest. Helt min Mammas stil, haha. Hon va så fin i svart klänning, pumps m.m Hon kommer chocka sina kollegor som får se henne i jeans och t-shirt varje dag. Riktigt snygg är hon!

Ska ragga upp lite kort sen i Lördags, min mobil stannade hemma, så jag tog inga själv :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar