fredag 6 april 2012

Tajmingen

När vi ska träffa Jossan lyckas vi alltid bli sjuka. De flesta ggr har det varit Ralf som vart dålig men idag vaknade jag upp med feber, jävligt ont i halsen, hostan är extrem, näsan rinner.
Kill me!!





Så jävla typiskt..
Emil och Pappa ska fixa i badrummet. Jag och Ralf får försöka roa oss eller jag får försöka roa honom (från sovrummet?)
Har tagit en radda med piller, hoppas på att någon hjälper.
Pleeeze en mirakelmedicin till västeråker, ju starkare desto bättre. NU helst!!

Jaja, håhå, jaja!

Hade en jävligt mysig kväll igår med finbesök och korv med bröd.
Som vi skulle grillat ute men ack så jag ångrade mig vid sex ;)





Två små som kikar på bompa och äter majskrokar ;)
Ralf är ju inte intresserad av barnprogram men han tyckte det var mysigt iaf!!

Nej nu är jag frisk.. Om man vägrar erkänna att man är sjuk kanske det går att köra på över påskhelgen innan man stupar ?


-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar