torsdag 19 april 2012

Solens dag

Idag fyller solen år tydligen.
Den kunde ju gärna fått vara framme liite mer och värma lite mer.. Så hade den fått många glada leenden mot sig ;)

Vi har gjort mkt men i lugn takt idag, ingen stress alls.
Vart en tidig morgon så vi åkte in till öppis. Mötte sedan upp Tussie för en lunch på stan, medan Ralf sov. Tog en prommis ner :) Kikade lite i butikerna, en kaffe på fågelsången och sen en prommis tillbaka. Jävligt trevligt!!
Ralf har varit på ypperligt humör också :))





Fick såklart onda ögat av Emil för att vi far och flänger.
Gör inte ni det?
Jag vet ju att jag är en rastlös människa. Är så trött och sur hemma, gillar mer mitt borta jag!
Vill ha folk runt omkring mig. Bor helt klart på fel ställe egentligen. Borde bo centralare så att det inte skulle bli ett projekt av små utflykter.
Samtidigt som jag älskar landet.
Schizo!!

Igår så hade vi en lekparks utflykt med Emelie och Clara :)













Ralf höll på somna i Emelies knä, han tyckte det var mysigt :)
Motsol för fotograferingen dock!!

-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar