onsdag 18 april 2012

SAIK

Offrade bästa programkvällen igår. Slängde på mig Mysbyxor. Grabbarna köpte pizza och folkisar. Sen satt vi här med fötterna på vardagsrums bordet. En pizza i knät och kikade på Hockeyn.
Jag satte mig såklart i motsatt läger och höll på Saik.
Bara för att retas ;) funkade skit bra. Emil lackade många ggr. Så jävla lättretad. Fick till och med ett finger. Haha, så jävla töntigt!!

Tycker det är så otroligt töntigt och osexigt att vara "fanatiker".
Följa varenda fotbollsmatch etc.
Snälla liksom!! Tur att Emil inte är sån i vanliga fall. Endast en final hit eller dit överlever man ju ;)
Missförstå mig inte tycker det är kul att kika när man väl gör det men inte varje match hela serien eller dylikt!!
Nu vet ni det!!





Idag hoppas vi på lite lekparkshäng med Emelie och Claris :)

-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar