tisdag 24 april 2012

Hemma igen :)

Aspepp humör, skulle lätt kunna starta en cheerleading grupp just nu! En dusch på det här så är man back in track! Hoppas humöret håller i sig tills imorgon.

Ralf sover i sin egen säng än så länge men de kvällar jag jobbar vill jag helst ligga och snusa på honom hela natten. Kanske jag som har lite seperationsångest ;)
En fas säkert! Jag och barnpsykologen har nämligen suttit och diskuterat faser idag.
Även mammorna går igenom vissa faser, så tänk på det!!
(barnpsykologen på öppnis alltså)

Jag vill till skansen, en varm maj dag.. Någon som är sugen??
Helst en vardag så det inte kryllar av snorungar och dylikt ;)





Mkt man ska hinna med i maj kände jag, har höga krav på den månaden. Jag och pappa finurlar på en charter nu när Ralfs operation blev uppskjuten IGEN.
Och en tripp till halmstad skulle vara på sin plats :)

Så för er som undrar om op. så är den nu flyttad till juli/august.
Kuuul!!
Juli= infektionsrisk, inge bad, ingen sol, inringd på kort notis så vi måste vara tillgängliga (hemma).
Augusti= inskolning på dagis
Vill absolut inte blanda in sår då, känns som ganska hög infektionsrisk då också.

Lutar åt att skjuta upp inskolningen en månad! Får se..
Vill bara ha skiten överstökad, inte uppskjuten hela tiden. Ligger ju och gnager en del!'

Jaja, måste vara expert på att skriva skit!! Kul att man är bra på nått iaf!!


-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar